آیا ازدواج با پسری که از من بزرگتر است مشکل ایجاد می کند؟

سلام
من تقریبا ۴ سال است که پسری را می شناسم. ایشان ۴ سال از من بزرگتر هستن. رابطه ما فقط همکلاسی بود و چون ایشون از من کوچکتر بودن به خودم این اجازه رو نمی دادم به ازدواج با ایشون فکر کنم.چند ماه پیش بهشون گفتم که دوستشون دارم … ایشون هم به من علاقه دارن… شاید نه در حد من ولی دارن. ولی به دلیل مشکل سن گفتن مرد این راه نیستن… ولی من با شناختی که ازشون دارم و علاقه فکر می کنم برای ازدواج مناسب هستیم ولی خب شرایط اینطور هست… ازتون راهنمایی می خوام. چون دوست ندارم ایشون رو چون همه جوره می شناسم و بهشون اطمینان دارم و علاقه دارم از دست بدم…. ممنون … لطفا این نوشته ها محفوظ بمونه پیشتون

دوست عزیز سلام.
در مورد مساله سن بیشتر از سن تقویمی که شما اشاره کردید سن عقلی و زیستی مهم هستند. بنابراین این موضوع میتواند با سنجش و راهنمایی یک مشاور قابل حل باشد.
اما با توجه به اینکه علاقه شما به این اقا بیشتر از علاقه ایشان به شماست و به شما گفته اند که برای ازدواج با شما امادگی ندارند ادامه این رابطه برای شما لطمه های روحی به همراه خواهد داشت. بهتر خواهد بود اگر در مورد این علاقه و اینده خودتان با احتیاط بیشتری قدم بردارید.

دکتر فرشته یاقوتی / رواندرمانگر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *