مشاوره ی انلاین و تلفنی

مشاوره ی انلاین و تلفنی : دسترسی به روانشناس  در زمان مناسب :گاهی ما در شرایطی قرار میگیریم که احساس میکنیم بحران تمام زندگی ما را فرا گرفته است ، احساس اشوب دلواپسی و احساساتی از این دست مانع از هر گونه تصمیم درست خواهد شد  شرایطی مشابه اینکه شما متوجه شوید همسرتان با شخصی […]


مشاوره ی انلاین و تلفنی : دسترسی به روانشناس  در زمان مناسب :گاهی ما در شرایطی قرار میگیریم که احساس میکنیم بحران تمام زندگی ما را فرا گرفته است ، احساس اشوب دلواپسی و احساساتی از این دست مانع از هر گونه تصمیم درست خواهد شد  شرایطی مشابه اینکه شما متوجه شوید همسرتان با شخصی در ارتباط است و یا فرزندن نو جوانتان درگیر سوء مصرف مواد مخدر شده .

بهترین تصمیم در چنین شرایطی این است که تلفنتان را برداشته و با اثر بخش ترین مرکز مشاوره ای که میشناسید تماس بگیرد . اما اگر به شما بگوید یک هفته منتظر بمانید تا نوبت شما فرا برسد چه میشود. شما تا میزان توان تحمل این حجم از اضطراب را دارید ؟

 

مشاوره گمنام

در مراکز مشاوره گاهی پیش میاید که فرد مراجعه کننده تاکید میکند که برای قطعی کردن زمان مشاوره از طرف مرکز با او تماس گرفته نشود و یا شماره ی شتباه میدهد و تاکید او بر این مساله است که نمیخواهد همسر یا دیگر اعضای خانواده اش متوجه این مسئله شوند که او به مرکز مشاوره مراجعه کرده است . تعداد زیادی از هنر مندان و هنرپیشگان مطرح کشور زمانی که به مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی احیا مراجعه کنند نگران شناخته شدن خود بوده و حس خوبی به این مسئله نداشتند . گاهی عضی از افراد بنا به دلایل شخصی یا غیر شخصی تمایل به شناخته شدن ندارند.

کمترین زمان

اضطراب مهم ترین مسئله ای که گاهی سبب میشود ما مسائلمان را به شفاف ترین شکل ممکن با درمانگر مطرح نکنیم . برای بعضی از افراد این میتواند عامل مهمی باشد که از مراجعه به روانشناس اجتناب کنند . بعضی از مراجعین معتقدند در مشاوره ی تلفنی حجم اضطراب کمتری را تجربه کرده بنابر این با صداقت بیشتری راجع به عواطف و هیجاناتشان صحبت میکنند و این مسئله به تسریع روند درمان کمک میکند

 

مشاوره در منزل یا محل کار شما

درکنار ما افرادی هستند که زمان زیادی را در محیط کارشان میگذرانند صرف اموزش درس و یا… شاید برایشان مشکل باید به این همه مشغله زمان رفت و امد به کلینیک را در بین ان حجم از ترافیک اضافه کنند . گاهی در بین افرادی که با انها مواجح میشویم کسانی هستند که مدت هاست تصمیم دارند به روانشناس یا مشاور مراجعه کنند اما فرصت نکرده اند . مشاوره ی تلفنی و انلاین این امکان را میدهد که در مترو زمان استراحت در محل کار قبل از خواب با روانشناس صحبت کنید بدون اینکه لازم باشد تغییری در برنامه ی روزانه و هفتگی خود ایجاد کنید؟

 

دسترسی به متخصصین از هر نقطه ی جهان

اگر ساکن شهری هستید که روانشناس مورد اعتمادی در انجا نمیشناسید و یا ساکن شهر های کوچکی هستید که افراد همه یکدیگر را میشناسند و شما از این که مسئله ی شخصی خود را با روانشناسی که او شما را از قبل میشناسد در میان بگذارید حس خوبی ندارید مشاوره ی تلفنی میتواند جزو بهترین انتخاب های شما باشد.

اگر در روستایی زندگی میکنید که دسترسی به روانشناس مشکل است و یا برای دسترسی به روانشناس معتبر باید مسافت طولانی طی کنید و این برای شما دشوار است و یا اگر در خارج از ایران زندگی میکنید و ارتباط با رواننشاس غیر هموطن کسی که با فرهنگ بومی و شما اشنا نیست و یا به دلیل مشکلات دنیای زبان و مفاهیم مشترک نمیتوانید با او ارتباط بر قرار کنید . اگر به دلیل مشکلات فیزیکی و یا معلولیت رفتن به مرکز خدمات رواننشاسی برای شما دشوار است مشاوره ی تلفنی انتخاب خوبی است .

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.