طلاق زوجین دارای فرزند

چگونه ازدواج با فرزندان را ترک کنیم؟ آیا از خود می پرسید که چگونه در زمان داشتن فرزند شوهر خود را ترک کنید یا چگونه ازدواج با یک فرزند را ترک کنید؟ شما در ازدواجی هستید که کار نمی کند، اما بچه هم دارید. بنابراین ترک ازدواج با فرزندان تصمیم آسانی نیست زیرا تصمیم به […]


چگونه ازدواج با فرزندان را ترک کنیم؟

آیا از خود می پرسید که چگونه در زمان داشتن فرزند شوهر خود را ترک کنید یا چگونه ازدواج با یک فرزند را ترک کنید؟

شما در ازدواجی هستید که کار نمی کند، اما بچه هم دارید. بنابراین ترک ازدواج با فرزندان تصمیم آسانی نیست زیرا تصمیم به ترک دقیقا سیاه و سفید نیست. دوستان و خانواده تان به شما می گویند «برای بچه ها کنار هم بمانید»، اما آیا این واقعاً تماس درستی است؟ آیا باید تلاش کنید تا ازدواج را به نتیجه برسانید، یا اگر در یک مسابقه دعوای همیشگی گیر ندهید، شما و بچه ها خوشحال تر خواهید بود؟

و اگر تصمیم دارید آن را ترک کنید و ترجیح می دهید به ازدواج با بچه ها پایان دهید، چه کسی به شما می گوید که چه زمانی ازدواج را ترک کنید و چگونه ازدواج را با آرامش ترک کنید؟ شاید بتوانید از کمک کوچکی در مورد نحوه ترک شوهرتان در زمان بچه دار شدن استفاده کنید.

خوب، بستگی به موقعیتی دارد که در آن قرار دارید. ترک ازدواج با فرزندان نمی تواند یک تصمیم تکانشی و بیشتر احساسی باشد. و اگر تماس را برای پایان دادن به آن قبول کنید، نحوه ترک یک ازدواج باید به همان اندازه مهم باشد که چه زمانی ازدواج با بچه ها را ترک کنید.

تصمیم نهایی بستگی به این دارد که آیا شما و همسرتان هر دو می خواهید این کار را انجام دهید و مایل به انجام آن هستید یا خیر. اما اگر از مرحله کار گذشته باشید، و اگر هر دو در ته دل می‌دانید که طلاق انتخاب درستی است، پس چه کسی می‌تواند به شما بگوید که فقط به خاطر بچه دار شدن بمانید؟ و چه کسی وجود دارد که شما را راهنمایی کند که چگونه در هنگام بچه دار شدن شوهرتان را ترک کنید؟ یا چه زمانی رابطه با کودک را ترک کنیم؟

راه های زیادی برای بررسی وجود دارد، یکی این است که می خواهید خانه ای با دو والدینی که فرزندانشان را دوست دارند فراهم کنید. اما آیا زندگی زناشویی خالی از عشق، بهترین مثال برای فرزندان شماست؟ ترک ازدواج با فرزندان آسان نیست، اما آیا این بهتر یا بدتر از زندگی والدین جدا از یکدیگر خواهد بود؟

طبق تحقیقات منتشر شده توسط آکادمی ملی علوم ایالات متحده آمریکا، کودکان در ازدواج‌های پرخطر اغلب پیش‌بینی می‌کنند یا با آن کنار می‌آیند.

بسیاری از کودکان طلاق والدین خود را پشت سر گذاشته اند و به خوبی عمل کرده اند. تعدیل کرده اند بزرگترین عامل در نحوه انجام آنها نحوه رسیدگی به طلاق و سپس نحوه رفتار والدین با فرزندان پس از طلاق است.

بنابراین، اگر به این فکر می کنید که چگونه رابطه خود را با یک کودک درگیر ترک کنید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی رهایی از یک ازدواج بد با یک کودک آورده شده است. این نکات ممکن است به شما در تصمیم گیری در مورد ترک ازدواج با فرزندان کمک کند.

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه زمانی ازدواج با بچه ها را ترک کنید، باید به مرحله بزرگ بعدی بروید – نحوه ترک ازدواج با بچه ها.

در اینجا چند نکته برای ترک ازدواج با فرزندان، بدون خراب کردن پیوند والدین و فرزند آورده شده است.

نکات اصلی را با بچه ها با هم بحث کنید

برای کمک به هموار شدن انتقال، داشتن یک جبهه متحد مهم است. در این مرحله، ممکن است توافق برای شما دو نفر سخت باشد، اما تمرکز خود را روی بچه ها حفظ کنید.

در حال حاضر چه چیزی باید از هر دوی شما بشنوند؟

به آنها بگویید که در حال طلاق هستید، اما این چیزی در مورد عشق شما به آنها تغییر نمی دهد. در مورد محل زندگی مادر و پدر صحبت کنید و اینکه بچه ها همیشه خانه های دوست داشتنی برای رفتن دارند.

مطمئن شوید که آنها می دانند که طلاق ربطی به آنها ندارد. با وجود اینکه ترک ازدواج با فرزندان موضوعی سنگین برای شما و فرزندانتان است، اما تمام تلاش خود را برای مثبت اندیشی و اطمینان دادن به فرزندانتان انجام دهید.

در صورت امکان خارج از دادگاه مذاکره کنید

ممکن است تعجب کنید، “آیا می توانم شوهرم را ترک کنم و فرزندم را ببرم؟” یا چیزی شبیه، “اگر شوهرم را ترک کنم، آیا می توانم فرزندم را ببرم؟”

ممکن است شما و همسر سابقتان در مورد رابطه زناشویی خود به توافق نرسیده باشید، اما برای ایجاد یک انتقال آرام برای فرزندان، باید این تفاوت ها را کنار بگذارید.

خیلی آرام و واضح درباره جزئیات آنچه در طلاق اتفاق می افتد، به خصوص در مورد بچه ها صحبت کنید. هرچه بیشتر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی خارج از دادگاه بهترین است، بهتر است.

ممکن است به معنای دادن و گرفتن زیاد باشد، اما بهتر از استرس و عدم اطمینان از این است که وقتی یک قاضی درگیر می شود چه اتفاقی می افتد. بنابراین، اگر باید برای ترک ازدواج با فرزندان برنامه ریزی کنید، همیشه بهتر است خارج از دادگاه مذاکره کنید.

استفاده از کمک یک درمانگر یا مشاور در طول این فرآیند می تواند منجر به روان شدن روند شود.

در صورت امکان خارج از دادگاه مذاکره کنید

با فرزندان خود باز باشید

در حالی که فرزندان شما نیازی به دانستن جزئیات سخت رابطه و طلاق شما ندارند، با چیزهایی که بر آنها تأثیر می گذارد، باز باشید. وقتی فرزندانتان از شما سوال می پرسند، واقعا گوش کنید و پاسخ دهید.

به ایجاد اعتماد به نفس در این مرحله جدید از زندگی کمک کنید. به آنها کمک کنید بدانند که شما همیشه در کنار آنها خواهید بود، مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد. گاهی اوقات کودکان نگرانی هایی دارند، اما به آنها صدایی نمی دهند، بنابراین لحظاتی را ایجاد کنید که بتوانند در مورد مسائل صحبت کنند.

محیط های مثبت جداگانه ایجاد کنید

وقتی برای اولین بار زندگی جداگانه را شروع کنید، تغییر سختی برای بچه ها خواهد بود. بنابراین سعی کنید این زمان را تا حد امکان خاص و مثبت کنید.

برنامه شما برای ترک ازدواج با فرزندان انجام شده است. بعد چی؟ شما باید به طور متقابل سنت هایی را در هر خانواده ایجاد کنید. مطمئن شوید که زمان زیادی با کیفیت را با فرزندان خود سپری کنید.

تا حد امکان از والدین دیگر حمایت کنید. هنگام ملاقات برای تحویل/رفتن، لازم نیست پرحرف باشید، اما آرام و مثبت باشید. به قوانین تماس/پیامک که تنظیم کرده اید احترام بگذارید تا در تماس باشید اما در زمان فرزندان والدین دیگر دخالت نکنید.

به هر حال، ترک خانه زناشویی با یک کودک تصمیم آسانی نیست، به خصوص برای خود کودک. بنابراین، شما باید مطمئن شوید که کودک شما از مراقبت های پدری یا مادری محروم نمی شود.

همدیگر را ببخشید

پایان دادن به رابطه با بچه های درگیر به معنای واقعی کلمه پایان داستان است. و یکی از بدترین کارهایی که می توانید بعد از طلاق انجام دهید این است که به طور نامحدود از همسر خود کینه داشته باشید. مانند ابری خواهد بود که بر سر همه آویزان است. بچه ها قطعا آن را احساس خواهند کرد. آنها نیز به نوبه خود ممکن است همان احساسات را منعکس کنند.

اگر به دنبال مشاوره در مورد موضوعاتی مانند “می‌خواهم شوهرم را ترک کنم، اما ما یک فرزند داریم” یا چیزی مانند “من می‌خواهم طلاق بگیرم اما بچه‌دارم” می‌گردید، اکثر مردم به شما پیشنهاد می‌کنند که شریک زندگی خود را ببخشید و ادامه دهید. با زندگی بنابراین، قبل از ترک ازدواج با فرزندان، به این فکر کنید که آیا ممکن است خاطرات بد را فراموش کنید، شریک زندگی خود را ببخشید و از نو شروع کنید.

در حالی که طلاق دشوار است، به خصوص اگر سابق شما کاری انجام داده است که باعث طلاق شود، بخشش ممکن است.

به خصوص برای بچه ها، مهم است که روی رها کردن آسیب و تصمیم گیری برای حرکت به جلو کار کنند. این ممکن است کمی طول بکشد، اما مهم است که از طریق آن کار کنید و به فرزندان خود نشان دهید که چگونه با آن موقعیت دشوار کنار بیایند.

با قرار دادن این مثال برای کودکان، زمینه را برای انتقال موفقیت آمیز به مرحله بعدی زندگی شما، زندگی سابق و زندگی فرزندانتان به شیوه ای سالم فراهم می کند.