برنامه ریزی پیشنهاد ازدواج به یاد ماندنی

برنامه ریزی پیشنهاد ازدواج به یاد ماندنی  : نیاز به تفکر و سازماندهی دارد. با صحبت کردن با دوستان و خانواده‌اش و در نظر گرفتن چیزهای مورد علاقه و تیپ شخصیتی شریک عاطفی‌تان، نوع پیشنهادی را که دوست دارید بسنجید. یک حلقه نامزدی زیبا تهیه کنید تا در حین خواستگاری به همسرتان هدیه دهید. برای […]


برنامه ریزی پیشنهاد ازدواج به یاد ماندنی  : نیاز به تفکر و سازماندهی دارد. با صحبت کردن با دوستان و خانواده‌اش و در نظر گرفتن چیزهای مورد علاقه و تیپ شخصیتی شریک عاطفی‌تان، نوع پیشنهادی را که دوست دارید بسنجید. یک حلقه نامزدی زیبا تهیه کنید تا در حین خواستگاری به همسرتان هدیه دهید.

برای اینکه بهترین پیشنهاد را بتوانید به او بدهید باید به ایده آلی که در ذهن شریک عاطفی تان وجود دارد پی ببرید. در این زمینه می توانید ابتدا از دوستان و خانواده او در مورد بپرسید. دوستان و خانواده‌ای که مدت‌هاست شریک زندگی شما را می‌شناسند، احتمالاً ایده‌ای خواهند داشت که آیا یک پیشنهاد رویایی دارند یا خیر، و شامل چه مواردی می‌شود. به عنوان مثال، خواهر و برادر فرد مورد نظرتان ممکن است بدانند که او این پیشنهاد را در یک ساحل، هنگام غروب آفتاب ایده آل می داند. اطلاع دادن به افراد دیگر در مورد قصد پیشنهاد ازدواج خود به این معنی است که می توانید از آنها برای برنامه ریزی این مناسبت کمک بگیرید.

لیستی از چیزهای مورد علاقه او تهیه کنید. هنگام برنامه ریزی پیشنهاد خود، لیستی از موارد مورد علاقه شریک زندگی خود تهیه کنید و سعی کنید آنها را در برنامه خود بگنجانید. این رویداد بیشتر به یاد ماندنی خواهد بود اگر شریک عاطفی شما در حین خواستگاری با چیزهایی که دوست دارد احاطه شود. برخی از چیزهایی که باید به لیست خود اضافه کنید باید موارد مورد علاقه آنها را شامل شود مانند: گل ها، موسیقی، غذا یا دسر و نوشیدنی.

قبل از برنامه ریزی برای پیشنهاد، تیپ شخصیتی همسرتان را در نظر بگیرید. اگر شریک زندگی شما برون گرا و ماجراجو است، یک پیشنهاد بزرگ و عمومی ایده بسیار خوبی است. اگر او فردی خجالتی است، پیشنهاد صمیمانه تری را برنامه ریزی کنید که به خاطر ارزش احساسی اش به یاد ماندنی باشد. زمانی را به تفکر در مورد اخلاقیات، ارزش ها، اعتقادات، موارد مورد علاقه او اختصاص دهید و طرح پیشنهادی خود را بر اساس این ویژگی ها طراحی کنید. احساسات شریک عاطفیتان را در نظر بگیرید، و فقط به چیزهایی که خودتان دوست دارید توجه نکنید. ممکن است فکر کنید که یک خواستگاری در مقابل هزاران نفر می تواند جالب باشد، اما شریک زندگی تان آن را خجالت آور بداند. به عنوان مثال، ممکن است سعی کنید نامه ای عاشقانه برای شریک خجالتی خود بنویسید که به یک خواستگاری ختم می شود. یا از او بخواهید آن را بخواند یا در یک محیط آرام و رمانتیک برایش بخوانید. این نامه همچنین یک یادگاری عالی خواهد بود. اگر شریک زندگی شما ماجراجو و اهل معاشرت است، سعی کنید در یک رویداد بزرگ، مانند یک کنسرت یا رویداد ورزشی، مقدمات پیشنهاد خود روی صحنه را فراهم کنید.

در انتخاب حلقه از بودجه خود نهایت استفاده را ببرید. اگر شرایط مالیتان خیلی مساعد نیست راه های زیادی برای کاهش هزینه حلقه نامزدی وجود دارد. هنگام خرید انگشتر می توان این موضوع را با جواهر فروشان در میان گذاشت و از آنها راهنمایی گرفت.

اگر برایتان مقدور است در هنگام تهیه حلقه، آن را سفارش دهید. انتخاب حلقه ای که شریک زندگی شما دوست داشته باشد به این معنی است که قبل از تصمیم گیری در مورد هر چیزی سلیقه آنها را در نظر گرفته اید. اگر قبلاً به شما نگفته‌اند که دوست دارند حلقه نامزدی‌شان چه شکلی باشد، سرنخ‌هایی را از جای دیگری بگیرید و در نظر داشته باشید که آن را حکاکی کنید تا شرایط خاص تری را ایجاد کنید. به جواهراتی فکر کنید که آنها قبلاً دارند و مرتباً می پوشند، و توجه داشته باشید که این جواهرات چه ویژگی هایی دارند. اینگونه می توانید به سلیقه فرد مورد نظرتان دست یابید.

حلقه را خلاقانه ارائه دهید. ارائه حلقه نامزدی به شریک زندگی خود به روشی شگفت انگیز و خلاقانه می تواند پیشنهاد شما را به یاد ماندنی کند. با پنهان کردن حلقه در جعبه ای بسیار بزرگتر از جعبه حلقه، یا در یک دسته گل، می توانید او را سورپرایز کنید.

برای ایجاد یک پیشنهاد عروسی به یاد ماندنی، کاری انجام دهید که نقطه عطفی در رابطه شما با شریک زندگی تان باشد. به عنوان مثال، در اولین رستورانی که برای قرار ملاقات با او رفته اید، یا در حین پخش اولین آهنگی که با او شنیده اید، خواستگاری کنید یا در جایی که برای اولین بار عاشق شریک زندگی خود شده اید، خواستگاری کنید (مثلاً کافه ای که هر دو در آن زمان در آن کار می کردید). یک دفترچه از بهترین عکس ها و خاطرات خود با هم تهیه کنید و پیشنهاد ازدواج خود را در صفحه آخر بنویسید. می توانید اولین فیلمی را که با هم دیدید (مثلاً در اتاق نشیمن یا روی یک پروژکتور در فضای باز) پخش کنید و در طول فیلم پیشنهاد ازدواج بدهید. تمام ویژگی هایی را که دوست دارید در مورد آنها و اینکه چرا می خواهید آنها همسر شما باشند را در نظر بگیرید.

یک صحنه فیلم عاشقانه را تکرار کنید. اگر یکی از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه شریک زندگی‌تان پیشنهاد عروسی رمانتیک دارد، آن را تکرار کنید. آنچه آنها در مورد یک فیلم دوست دارند به خوبی نشان می دهد که آنها در زندگی واقعی از چه چیزهایی قدردانی می کنند. مکان، وسایل، و چیدمان را بازتولید کنید، و نگران اجرای بی عیب و نقص آن نباشید- یک پیشنهاد با رنگ و بوی کمدی به همان اندازه به یاد ماندنی و جذاب خواهد بود. از یک گروه بزرگ از دوستان یا خانواده بخواهید که شما را همراهی کنند و یک سخنرانی صمیمانه برای شریک زندگی خود انجام دهید تا از او درخواست ازدواج کنید. اگر شریک زندگی شما از طرفداران فیلم باشد، باز تولید فیلم می تواند خنده دار، عاشقانه و خاطره انگیز باشد.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.