راهکارهایی برای حفظ ثبات خود در رابطه

راهکارهایی برای حفظ ثبات خود در رابطه : با خود روراست باشید. ممکن است به نظر خودتان فردی بی نظیر باشید اما باید بدانید اگر با نشان دادن یک نمای کاذب از خودتان به یک فرد، نزدیک شوید، برای حفظ آن نما در تمام طول رابطه خود احساس فشار خواهید کرد. از آنجایی که شما […]


راهکارهایی برای حفظ ثبات خود در رابطه : با خود روراست باشید. ممکن است به نظر خودتان فردی بی نظیر باشید اما باید بدانید اگر با نشان دادن یک نمای کاذب از خودتان به یک فرد، نزدیک شوید، برای حفظ آن نما در تمام طول رابطه خود احساس فشار خواهید کرد. از آنجایی که شما قصد ازدواج دارید، باید در ادامه زندگی با فرد، خود واقعیتان را پنهان نگه دارید.

مطمئناً هنگام ایجاد یک رابطه، باید اولین تصور مثبت از خودتان را به وجود آورید. پس بهتر است ویژگی های خود را با بهترین کیفیت نشان دهید به جای اینکه تظاهر به خصوصیاتی کنیدکه در واقع ندارید.

  • قدر و ارزش خود را بدانید. کمی اعتماد به نفس داشته باشید. هر شخص نقایص خود را دارد، اما هیچ انسانی کامل نیست. ایجاد حس ارزشمندی نسبت به خودتان، ساده ترین و مطمئن ترین راه برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران است.

تصویر بدن یکی از جنبه های عزت نفس است که بسیاری از خانمها با آن دست و پنجه نرم می کنند. به جای تأسف از ویژگی های جسمی که به نظر می رسد دارای کیفیتی پایین است، سعی کنید روی ویژگی هایی که نسبت به آنها حس خرسندی دارید، تمرکز کنید. با توجه به این ویژگی ها، ممکن است نسبت به ظاهر کلی خود احساس اطمینان بیشتری داشته باشید و این حس اعتماد به نفس ایجاد شده، توجه فرد مورد نظرتان را به خود جلب می کند.

  • خود را بهبود دهید، به خاطر خودتان نه به خاطر دیگران. هر کس کاستی هایی دارد و آگاهی از مشکلاتتان می تواند بسیار مؤثر باشد.

با ایجاد تغییراتی برای خود، مستقل از هر رابطه ای شادتر خواهید شد. بدون توجه به اینکه مجرد هستید یا متاهل، در هر زمان، از خود و زندگی خود رضایت بیشتری خواهید داشت.

  • زمانی در شبانه روز را به دعا کردن اختصاص دهید. این کار به شما آرامش می بخشد. افرادی که تلاش می کنند زندگی خود را بر پایه ایمان بنا کنند و پس از ازدواج این اعتقادات باقی بماند، زندگی بهتری دارند.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.