چند معیار برای ارزیابی یک همسر وفادار

چند معیار برای ارزیابی یک همسر وفادار : شاید یکی از ارزشمندترین دارایی هایی که می توانید در یک رابطه عاشقانه داشته باشید، وفاداری است. ممکن است در تلاش باشید تا شریک زندگی بیابید که به شما وفادار و قابل اعتماد باشد، به خصوص وقتی که با یک وضعیت دشوار یا یک رابطه فریبنده مواجه […]


چند معیار برای ارزیابی یک همسر وفادار : شاید یکی از ارزشمندترین دارایی هایی که می توانید در یک رابطه عاشقانه داشته باشید، وفاداری است. ممکن است در تلاش باشید تا شریک زندگی بیابید که به شما وفادار و قابل اعتماد باشد، به خصوص وقتی که با یک وضعیت دشوار یا یک رابطه فریبنده مواجه هستید.

شما می توانید با دیدن نحوه رفتار طرف مقابلتان، شریکی را انتخاب کنید که به شما وفادار باشد. همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه به عنوان یک زن و شوهر با هم تعامل دارید و مراقب هر خط قرمزی که نشان می دهد فرد به اندازه ی کافی به شما وفادار نیست، باشید.

  • توجه کنید که فرد، قابل اعتماد و صادق است. شما باید خصوصیات فردی شریک زندگی خود یا شخصی را که ممکن است در آینده شریک زندگی تان باشد را در نظر بگیرید. یکی از ویژگی های اصلی که باید به دنبال آن باشید قابلیت اطمینان و صداقت است. از خود بپرسید، “آیا این فرد قابل اعتماد و صادق به نظر می رسد؟”

به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که فرد می گوید که با شما جایی می آید ولی در آخرین لحظه در برنامه هایی که با هم دارید، ظاهر نمی شود.

  • در نظر بگیرید که آیا شخص از شما حمایت می کند یا خیر. یک شریک وفادار به صفات و مهارتهای فردی شما احترام می گذارد. داشتن شریکی که طرفدارتان باشد نیز نشان می دهد که او به شما علاقه دارد و به آینده شما اهمیت می دهد.

به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که شخص همیشه به بازی ها یا مسابقات شما علاقه نشان می دهد یا تمام تلاش خود را برای حضور در آنجا انجام می دهد. یا مثلا او ممکن است وظایف بیشتری را در خانه به عهده بگیرد تا شما برای امتحان یا زمان صرف یک پروژه مهم برای کار، فرصت لازم را داشته باشد.

یا اینکه ببینید او مستقیما به شما می گوید “من از شما حمایت می کنم و فکر می کنم آنچه انجام می دهید عالی است” ، یا “من به تو و توانایی هایت اعتقاد دارم. و از هر راهی که بتوانم از تو پشتیبانی می کنم. ”

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.