ازدواج با پسر آفریقایی

سلام من ۲۵ ساله هستم ۷ ماه هست با یه آقای ۲۷ ساله آفریقایی آشنا شدم اوایل رفت و آمدمون کمتر بود الان ۲ ماه هست حداقل هفته ای یکبار با هم بیرون میریم البته بیشتر برای خرید ها و کمک کردن بهشون چون فارسی هم بلد نیستن البته ایشون هم مسلمان هستن و سنی مذهب و کاملا شئونات اسلامی رو رعایت میکنیم حتی اولین بار که رفتیم بیرون فرداش مقدار مهریه ایران پرسید ازم گفتم بستگی به اون دختر داره گفتن دارم در مورد تو میپرسم وقتی گفتم گفتن خیلی زیاد هست و تقریبا بیخیال شدن ولی الان توی این ۲ ماهی که مراوداتمون بیشتر شده حس میکنم که انگار خودشم پنجاه پنجاه هست مثلا کسی خیلی بم نگاه کنه بیرون بریم فوری میگه بریم از اونجا یا گوشیم زنگ میخوره با اینکه فارسی بلد نیست بعد میپرسه کی بود راست اش خودم بیشتر از ۵۰ درصد اوکی هستم از نظر اخلاق و احترام واقعا به دلم نشسته ی تفاوت های فرهنگی هم داریم که انکار نمیکنم و با سیاه پوست بودنشون هم مشکل ندارم بنظر شما چکار کنم؟ کلا بیخیال این آدم شم یا همچنان روابط به همین شکل ادامه بدم؟

سلام
نژاد و مذهب و ….خیلی نمیتونه مانعی برای ازدواج باشه به خودی خود بلکه بیشتز بلوغ روانی و فکری و مالی و همچنین سلامت روانی گام اول برای انتخاب همسره.
مطالبی که عنوان کردید بابت تمرکز این آدم روی شما کنار مطالب بسیار زیاد دیگه ایی باید در یک بستر کاملا تخصصی مورو ارزیابی قرار بگیره چراکه مساله ایی که عنوان کردید باید روشن بشه از چه انگیزه ایی داره بیرون میاد و چرا این آدم حساسیت نسبت به تماس های شما و همچنین آدمهای محیط داره که شاید بتونه دردسرساز باشه و اینکه خود شما آیا مطالبی که گفتید از نطرتون‌ حُسن در یک آدمه؟ و برای ازدواج کردن کافیه ؟

سارا سهرابی ، روانشناس و درمانگر مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *