خیانت مادر در حال جدایی !!!

سلام علیکم

مادر بنده ۴-۵ سال است که جدا از پدرم زندگی می کند چرا که پدر اخلاق خوبی ندارد و من این را نیز تایید می‌کنم، مادر من در این چند سال مداوم با مرد های غریبه مختلف ارتباط داشته است، ارتباط کلامی، فیزیکی و …، بنده بارها با ایشان دعوا کرده ام که این کار ها اشتباه است اما هر بار این کار زشت و این بی حیایی را تکرار می کند.

من پسر ۱۹ ساله هستم و یک برادر ۱۷ ساله دارم، تا الان فقط به یکی از آشنایان که بسیار با ایشان صمیمی هستم مطرح کردم، لطفا بفرمایید من چه کار کنم؟؟ در ضمن مادر من تمام اموال پدرم را هم به عنوان مهریه گرفته است، اما آیا این درست که زنی که در حال خیانت به شوهرش است تمام اموال مرد را بگیرد و بعد جلوی فرزندان ادعای خوب بودن کند ؟؟؟

لطفا بفرمایید من باید چه کار کنم با ایشان و چه رفتاری کنم؟ فقط خواهش می کنم از صحبت های کلیشه ای پرهیز نمایید.
ممنون
رضا

در این شرایط مسلمه که شما از جهت روانی درد زیادی رو تجربه میکنید و بابت این موضوع متاسفم اما پذیرش واقعیت موجود و روشن کردن تکلیف خودتون در این بین مهمترین و اصلی ترین کاریه که باید انجام بدید بعد از اونه که میتونید بدون قضاوت به حل و فصل زندگی خودتون بپردازید مسیر دشواری پیش رو دارید و از طرفی در آستانه جوانی به سر می‌برید از یک روانشناس متخصص کمک بگیرید و در این مسیر تنها نباشید.

شیما حاج شفیعی  . درمانگر زوج و خانواده در مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *