بررسی رابطه برای ارزیابی حس وفاداری

بررسی رابطه برای ارزیابی حس وفاداری در مورد آنچه برای شما مهم است با شریک زندگی خود صحبت کنید. در عوض فرض کنید که تعریف شما از وفاداری مطابقت با شریک زندگی شما داشته باشد، در مورد اینکه کدام رفتارها نشان دهنده وفاداری به شما است، صحبت کنید. برای بیان اینکه کدام رفتارها مهم هستند […]


بررسی رابطه برای ارزیابی حس وفاداری

در مورد آنچه برای شما مهم است با شریک زندگی خود صحبت کنید. در عوض فرض کنید که تعریف شما از وفاداری مطابقت با شریک زندگی شما داشته باشد، در مورد اینکه کدام رفتارها نشان دهنده وفاداری به شما است، صحبت کنید. برای بیان اینکه کدام رفتارها مهم هستند و نیازهای شما برای یک رابطه را برآورده می کنند، وقت بگذارید و به همسرتان اجازه دهید همین کار را انجام دهد.

  • به چگونگی برخورد با مناقشه نگاه کنید. هنگام تلاش برای تعیین اینکه آیا شما یک شریک وفادار را انتخاب کرده اید، باید چگونگی اختلاف نظرهایتان در رابطه را در نظر بگیرید. آیا شما هر دو قادر هستید در مورد هرگونه مسئله یا مشکلی که پیش می آید، صحبت کنید؟ آیا می توانید صریح و روشن درباره احساسی که دارید صحبت کنید؟ داشتن مهارت های ارتباطی خوب و مهارت های گوش دادن جنبه های مهم یک رابطه موفق و وفادار است.
  • در نظر بگیرید که آیا به یکدیگر اعتماد دارید یا خیر. شما همچنین باید لحظه به لحظه در نظر بگیرید که آیا می توانید به او اعتماد کامل داشته باشید و اینکه او نیز همین حس را نسبت به شما دارد یا خیر. از خود بپرسید، “آیا می توانم به این شخص کاملاً اعتماد کنم؟” اگر جواب “نه” یا “شاید” است ، باید به این فکر کنید که چرا در اعتماد به شریک زندگی خود مردد هستید. شما ممکن است به صورت یک یادداشت این دلایل را برای خود بنویسید که چرا نمی توانید به این سوال پاسخ “بله” بدهید و در نظر بگیرید که آیا دلایل “نه” قابل اصلاح نیست یا قادر به ادامه دادن رابطه تان با او در این شرایط هستید یا نه.

به عنوان مثال ، ممکن است بر روی صفحه یادداشت خود بنویسید که نمی توانید به شریک زندگی خود اعتماد کنید زیرا در مورد احساساتش نسبت به خودتان صادق نیستند. سپس ممکن است برای حل مسئله, صحبت کردن با او در مورد صادقانه تر بودن احساساتش را در نظر بگیرید. ارتباط با آنها در مورد نگرانی هایتان ممکن است به شما کمک کند تا یاد بگیرید که چگونه به آنها در آینده اعتماد کنید.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.