اختلال اضطرابی در مدرسه

اختلال اضطرابی فرزندتان ممکن است موفقیت او را در مدرسه تحت تاثیر قرار دهد. اگر اختلال اضطرابی فرزندتان موجب مشکلات تحصیلی یا اجتماعی در مدرسه شده است گام نخست این است که با معلم، مدیر یا مشاور مدرسه درمورد نگرانیتان صحبت کنید. پرسنل مدرسه احتمالا علایم و نشانه های اضطراب را در فرزندتان تشخیص داده […]


اختلال اضطرابی فرزندتان ممکن است موفقیت او را در مدرسه تحت تاثیر قرار دهد. اگر اختلال اضطرابی فرزندتان موجب مشکلات تحصیلی یا اجتماعی در مدرسه شده است گام نخست این است که با معلم، مدیر یا مشاور مدرسه درمورد نگرانیتان صحبت کنید. پرسنل مدرسه احتمالا علایم و نشانه های اضطراب را در فرزندتان تشخیص داده باشند اما احتمالا نمیدانند که این علائم به دلیل اختلال اضطرابی ایجاد شده اند و نمی داننند که چگونه باید کمک کننند. با انها درمورد اختلال فرزندتان صحبت کنید.

با انها درمورد راه های کمک به فرزندتان در کلاس درس گفتگو کنید. می توانید از انها بخواهید که به دلیل اختلال خاص فرزندتان در این زمینه به او کمک کنند. همچنین از انها بخواهید که تغییرات و رفتارش را در کلاس چک کنند تا بتوانید پیشرفت یا مشکلات او را به دکترش گزارش دهید.