درمان پزشکی برای اختلال خواب در افراد دو قطبی

درمان پزشکی برای اختلال خواب در افراد دو قطبی : به عنوان فردی که دارای اختلال دو قطبی است، اگر به دنبال درمان مشکلات خواب هستید بهتر است برای بهبود خود در جستجوی کمکهای پزشکی باشید. برای این منظور به موارد زیر توجه کنید: با یک درمانگر ملاقات کنید. یک درمانگر می تواند به شما […]


درمان پزشکی برای اختلال خواب در افراد دو قطبی : به عنوان فردی که دارای اختلال دو قطبی است، اگر به دنبال درمان مشکلات خواب هستید بهتر است برای بهبود خود در جستجوی کمکهای پزشکی باشید. برای این منظور به موارد زیر توجه کنید:

با یک درمانگر ملاقات کنید.

یک درمانگر می تواند به شما در مقابله با علائم دوقطبی، از جمله مشکلات خوابتان کمک کند. آنها می توانند به شما در ایجاد تغییرات مثبت در زندگی یاری برسانند تا بتوانید این اختلال را بهتر مدیریت کنید. در مورد مشکلات خواب خود با آنها صحبت کنید. توصیه های که به شما پیشنهاد میشود را دنبال کنید. درمانگر شما ممکن است بتواند تغییراتی در شیوه زندگی شما ایجاد کند تا بتوانید خواب خود را بهبود بخشید.

داروهایی که برایتان تجویز شده است را مصرف کنید. وقتی دارویی که با تجویز پزشک برای شما توصیه شده است را مصرف می کنید، ممکن است برایتان مصرف آنها غیر ضروری به نظر برسد. با این وجود، متوقف کردن آن می تواند باعث نوسانات روحی شما شود. پزشکان شما می توانند به متعادل کردن روحیه و ایجاد خواب بهترتان کمک کنند، اما شما باید دستورالعمل ها را دنبال کنید.

برخی از داروها از جمله برخی داروهای ضد افسردگی می توانند خواب شما را مختل کنند. اگر فکر می کنید دارو باعث ایجاد مشکلاتی در شما شده است، با پزشک خود مشورت کنید. مصرف آن را متوقف نکنید مگر اینکه پزشک شما این قضیه را تأیید کند.

درمورد داروهای مکملی یا مکمل های خواب با پزشک خود مشورت کنید. بسته به داروهای دیگری که شما مصرف می کنید، پزشک شما ممکن است برای شما دارویی تجویز کند. گزینه دیگر داروهای کمک کننده خواب بدون نسخه یا ملاتونین است که همچنین می تواند به شما در خوابیدن کمک کند. همیشه قبل از مصرف هر چیزی به پزشک خود مراجعه کنید، به خصوص اگر دارو مصرف می کنید.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.