هدف های جنسی

هدف های جنسی هر گاه از دهان در امر جنسی استفاده یی شود به این شکل که لب ها و زبان کسی با الت تناسلی دیگری تماس پیدا نماید این یک میل جنسی شناخته می شود در حالی که تماس و بر خورد رویه خارجی لب های دو نفر که عبارت است از بوسه یک […]


هدف های جنسی

هر گاه از دهان در امر جنسی استفاده یی شود به این شکل که لب ها و زبان کسی با الت تناسلی دیگری تماس پیدا نماید این یک میل جنسی شناخته می شود در حالی که تماس و بر خورد رویه خارجی لب های دو نفر که عبارت است از بوسه یک میل جنسی بر شمرده نمی گردد .

بوسه وتماس لب ها یک امر کاملا طبیعی است که هیچ گونه نفرتی از ان ایجاد نمی شود درحالی که مکیدن الت تناسلی و شکلی که در حالت اول وصف شد از قدیم الایام عملی نفرت انگیز محسوب می شده و مردم از ان به شدت نفرت می کرده اند و همین نفرت موجب شده تا مردم ان را یک میل جنسی به شمار نیاورند .

هر گاه مردی لب ها و دهان دختری را که دوست اش می دارد به شدت و ولع به بوسد به هنگام ضرور که به خواهد از مسواک ان دخترک استفاده کند بی شک احساس نفرتی در خود می نماید در حالی که ان مرد هیچ دلیلی در دست ندارد که دهان خودش از دهان دخترک تمیز تر و بی نقص تر باشد . در این جا نکته یی جلب نظر می کند و ان حس نفرتی است که موجب و مانع ارزش دادن بیش از اندازه مفعول جنسی برای لی بی دو می شود و همین مساله است که برای ما جالب توجه است . اما همین نفرت نیز به طور متقابل به وسیله لی بی دو و عشق از میان می رود .

هدف های جنسی : در این نفرت یکی از انگیزه هایی که هدف جنسی را محدود و باز بسته می نماید قابل مشاهده است اما از سویی دیگر شکی نیست که چه بسا نفرت از اعضای متقابل جنسی نیز محدودیتی در هدف جنسی را پیش اورد این گونه احساسات از جمله صفاتی است که میان مبتلایان به هیستری به ویژه زنان هیستیریک فراوان مشاهده می شود اما نیروی میل جنسی همواره در تکاپو است تا این نفرت را بر اندازد چون در واقع سدی است در برابر انجام میل طبیعی جنسی و در مباحث بعدی در این باره بیشتر گفت و گو خواهد شد .

از چند موردی که ذکر شد بهره یابی از نشیمن به عنوان یک هدف جنسی نفرت بیشتری بر می انگیزد اما ان چه که در درجه اول موجب نفرت از این عمل می شود به جهت ان است که این قسمت از بدن ویژه خروج مواد مدفوعه می باشد یعنی موردی که سخت اشمزاز انگیز است اما این حالت مطلقی است که به موجب این نفرت ان را از درجه یک هدف جنسی ساقط می نماید و می توان گفت که تصور این موضوع و نفرت از نشیمن گاه به عنوان یک هدف جنسی به موجب ان که محل خروج مدفوع است هم چون تصور دختران هیستیریک می باشد که از الت تناسلی مردان نفرت پیدا می کنند چون که ان را محل خروج ادرار می دانند .

رویه بیرونی محل خروج مدفوع به هیج وجهی هدف جنسی و انحصاری در روابط جنسی دو مرد نمی باشد و اصولا انتخاب یک مرد از هم جنس اش به هیچ گونه یی نمی تواند نشان دوستداری جنس موافق در او تلقی شود چون عمل لواط از جانب مردان درست شبیه به همان عملی است که نسبت به زنان انجام می دهند اما عمومی ترین صفت مشخصه هم جنس دوستان عبارت است از استمنا دو جانبه یی که انجام می دهند و گرنه یک مرد که از ناحیه نشیمن یک هم جنس اش در ارضای میل جنسی استفاده می کند چه بسا که به همان نحو با یک زن نیز در بیامیزد .

تظاهرات میل جنسی خارج از نقاط و حدودی که ذکر شد و شمول ان بر سایر قسمت ها و اعضای بدن هر چند بسیار متنوع گوناگون و دارای حالات مختلفی می باشد اما معهذا تحقیق بیشتری در ان ها موارد تازه تری را به دست نمی دهد و هر نوع کاوش و کوششی در این باره به ان چه که تا کنون تذکر داده ایم و درباره میل جنسی کسب اطلاع کرده ایم چیزی نمی افزاید . توجه و دقت به این موضوع ها است که یک تحکم شدید جنسی را از جانب فاعل برمفعول جنسی حکایت می کند کسانی که از مرحله میل طبیعی جنسی در حدود جسم خارج شده و به مفعول جنسی اهمیتی بیش از اندازه می دهند در انها با عاملی دیگر که به طور کلی مجهول است می توان روبرو شد . ان ها به اعمالی که عبارت است از تماس لب و رویه بیرونی نشیمن توجهی بسیار می کنند البته این موردی است که به وسیله پیشرفت میل جنسی و اشکار ساختن موارد مرضی به وسیله تشخیص نشانه های بیماری را بایستی مورد گفت و گو واقع شود و این بحث در قسمت های بعدی اورده می شود.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.