چگونه در هنگام مشاجره ، آرامش خود را حفظ کنیم؟

چگونه در هنگام مشاجره ، آرامش خود را حفظ کنیم؟ از دعوا بپرهیزید. وقتی شخص مقابلتان از عصبانیت به نقطه جوش رسیده، خشم متقابل به همان اندازه باعث بدتر شدن اوضاع می شود. تمرکز خود را بر حفظ آرامش متمرکز کنید، و اگر نه در غیر این صورت ممکن است به سرعت درگیر بحث و […]


چگونه در هنگام مشاجره ، آرامش خود را حفظ کنیم؟ از دعوا بپرهیزید. وقتی شخص مقابلتان از عصبانیت به نقطه جوش رسیده، خشم متقابل به همان اندازه باعث بدتر شدن اوضاع می شود. تمرکز خود را بر حفظ آرامش متمرکز کنید، و اگر نه در غیر این صورت ممکن است به سرعت درگیر بحث و گفتگو شوید.

این به معنای این نیست که شما باید کاملاً بی تحرک عمل کنید، بلکه سعی کنید اجازه ندهید که احساساتتان بیش از حد فوران کند.

سعی کنید حالت تدافعی به خود نگیرید. وقتی کسی خیلی عصبانی است به سختی می تواند با لحنی نرم صحبت کندو به راحتی جذب عوامل منفی می شود و احساس دفاع می کند.

در زمان حال بمانید. افراد معمولا وقتی عصبانی میشوند به گفتگوها یا مسائل گذشته بر می گردند مخصوصا اگر بخواهند بیشتر شما را عصبانی کنند. سعی کنید بر وضعیت فعلی و حل راه حل مشکل فعلی، متمرکز شوید. به خودتان اجازه ندهید که از وقایع گذشته عصبانی شوید.

اگر به نظر می رسد مکالمه به سمت وقایع گذشته می رود، سعی کنید چیزی مانند این را بگویید ، “بعدا می توانیم درباره آن صحبت کنیم. من فکر می کنم در حال حاضر ، ما باید بر روی آنچه که شما را ناراحت می کند و یافتن راه حل برای آن مشکل متمرکز شویم. بیایید اکنون بر روی یک چیز تمرکز کنیم. ”

آرام و ساکت باقی بمانید. اگر کسی در حال فریاد زدن است، بهترین کار این است که ساکت باشید یا حرفی نزنید. اگر صحبت می کنید، با صدای آرام حرف بزنید. ساکت باشید و سعی کنید حالت خنثی صورت و زبان بدن را حفظ کنید. اگر در برابر “طعمه” شخص فریاد زدن واکنشی نشان ندهید، کنترل بیشتری خواهید داشت.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.