بهبود اختلال هیسترونیک یا نمایشی

بهبود اختلال هیسترونیک یا نمایشی : اگر افکار خودآزار یا خودکشی دارید، کمک بخواهید. افراد مبتلا به اختلال شخصیت هیسترونیک اغلب برای جلب توجه از تهدید خودزنی یا خودکشی به عنوان یک اقدام چشمگیر استفاده می کنند. با این حال ، برخی از افراد مبتلا به HPD برای جلب توجه، واقعا به خود آسیب می رسانند.

اگر قصد خودکشی دارید، اما در واقع نمی خواهید این کار را بکنید و برای جلب توجه اقدام به این عمل می کنید، باید از یکی از افراد مورد علاقه تان یا یک متخصص پزشکی تماس بگیرید و به یک درمانگر حرفه ای مراجعه کنید.

هرگونه شرایط و موقعیت مرتبط با این اختلال، را درمان کنید. افراد مبتلا به اختلال شخصیت هیستوریونی ممکن است دچار افسردگی یا اختلال اضطراب شوند. این امر ناشی از نارضایتی ناشی از مشکلات در روابط، به عنوان فردی فرومایه شناخته شدن و نارضایتی ناشی از کسالت است. پزشک یا درمانگر شما ممکن است در طول درمان یکی از این شرایط روانی شما را تشخیص دهد.

افسردگی یا اختلالات اضطرابی با استفاده از دارو درمان می شود. داروها معمولاً فقط برای مدت زمانی موقت تجویز می شوند.

به طور معمول، بیماران مبتلا به اختلالات شخصیتی، دارای مشکلاتی دیگر نظیر اعتیاد، افسردگی و اختلالات خلقی هستند. پزشکان باید در معالجه به کلیه خلق و خوی شما توجه کنند. اگر از اعتیاد رنج می برید نیاز به توانبخشی دارید. علاوه بر این، ممکن است شما برای بهبود نیاز به مصرف داروهای افسردگی، اضطراب، روانپریشی یا سایر مشکلات روحی و روانی خود داشته باشید. این روش استانداردی برای معالجه بیماران دارای اختلال روانی است.

در درمان خود جدی و پیگیر باشید. یک مشکل بزرگ در درمان اختلال شخصیت نمایشی این است که افراد دارای این اختلال به طور مداوم درمان خود را ادامه نمی دهند.

غالباً ، افراد مبتلا به HPD زمانی به یک درمانگر مراجعه می کنند که دچار مشکلات شدیدی شده اند و پس از فرو نشستن مشکل، درمان خود را قطع می کنند.برای به دست آوردن نتیجه و درمان صحیح HPD ، باید درمان خود را به صورت مداوم ادامه دهید.

بهبود اختلال هیسترونیک یا نمایشی : دپارتمان پژوهش مرکز روانشناسی و مشاوره احیا