آیا همسر شما مانع موفقیت شما شده است ؟ (قسمت سوم)

آیا همسر شما مانع موفقیت شما شده است ؟ (قسمت سوم) روش سوم : با دوستان خود صحبت کنید کمی از دور نگاه کردن می تواند کمک کند تا به انتهای سرگرذانی پیش آمده در رابطه خود برسید . با یکی از دوستان یا اعضای خانواده که آشنایی کامل با شما دارد ارتباط برقرار کنید […]


آیا همسر شما مانع موفقیت شما شده است ؟ (قسمت سوم)

روش سوم :

  1. با دوستان خود صحبت کنید

کمی از دور نگاه کردن می تواند کمک کند تا به انتهای سرگرذانی پیش آمده در رابطه خود برسید . با یکی از دوستان یا اعضای خانواده که آشنایی کامل با شما دارد ارتباط برقرار کنید . از وی نظر او را بپرسید .

  • ممکن است بگویید ” هی دان ، من حس میکنم رابطم با تونی مانع من شده ، من حس نمیکنم که او من رو حمایت یا تشویق می کنه که به اهدافم برسم . نظر تو چیه ؟”
  • دوست شما ممکن است که نکاتی رو برای شما بیان کنه که به آن توجه نکرده اید . برای مثال ، ممکن است پاسخ دهد ” خب من نمیدونم در اصل توی رابطه شما چه خبره اما حس میکنم که اون دوست نداره تو انقدر وقت با دوستات بگذرونی . بنظر میاد میخواد کنترلت کنه “

 

  1. تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید

بعد از اینکه تمام جنبه های رابطه تان که شما را ناراحت می کند را بررسی کرده و از دوستان خود نیز مشورت گرفتید ، باید تصمیم بگیرید . آیا احساسات خود را به همسرتان می گویید ؟ آیا راه هایی پیدا می کنید که در حالیکه رابطه خود را حفظ می کنید پیشرفت هم کنید ؟ یا آیا رابطه را تمام می کنید ؟

 

  1. با همسر خود ارتباط برقرار کنید

هر راهی را که انتخاب می کنید باید با همسرتان در میان گذاشته و با وی صحبت کنید . با همسرتان نشسته و به وی بفهمانید که می خواهید با او صحبت کنید . زمانی را برنامه ریزی کنید که هردو بتوانید برای مدتی با دقت باهم گفت و گو کنید . گوشی خود را خاموش کنید و هر عاملی را که باعث حواس پرتی می شود را از خودتان دور کنید .

  • اگر بار اولی است که در مورد این موضوع صحبت کنید ، ممکن است بگویید ” من حس میکنم در این رابطه از من حمایت نمی شود . حس می کنم این رابطه مانع من شده . میخواستم که احساساتم رو با تو در میان بگذارم تا با همم بررسی کنیم و راه حل های ممکن را برای پیشرفت رابطه مان بررسی کنیم .”
  • اگر شما قصد دارید که رابطه خود را تمام کنید ، ممکن است بگویید ” من خیلی به این موضوع فکر کرده ام ، و بنظرم بهتر است که رابطه مان را تمام کنیم . ما اهداف کاملا متفاوتی برای آیندمان داریم . با باهم ماندنمان ، هردو داریم از اهدافمان برای این رابطه میگذریم . من میخواهم که هردوی ما به آرزو هایمان برسیم . پس بهتر است که رابطمان را تمام کنیم .”

 

  1. به مشاور مراجعه کنید

اگر هردوی شما می خواهید که رابطه را ادامه دهید باید به دنبال راه حل هایی بگریدید که رابطه تان برای هردو رضایت بخش باشد ، شما بهتر است که به یک مشاور مراجعه کنید . مشاور می تواند به شما کمک کند که موانعی که در رابطه شما وجود دارند و مانع رشد شما شده اند را پیدا کنید ( فردی و مشترک ) و به شما کمک می کند که بر این موانع غلبه کنید .

مشاور خود را با در نظر گرفتن منطقه و معیار های روانشناختی انتخاب کنید.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.