ابراز عشق به همسر

ابراز عشق به همسر : همسر شما فرد شگفت انگیزی است و شما او را با تمام وجود دوست دارید. این طبیعی است که پس از مدتی رابطه شما دستخوش روزمرگی شود، بنابراین ممکن است بخواهید کار خاصی انجام دهید تا به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید. در اینجا نکاتی وجود دارد که […]


ابراز عشق به همسر : همسر شما فرد شگفت انگیزی است و شما او را با تمام وجود دوست دارید. این طبیعی است که پس از مدتی رابطه شما دستخوش روزمرگی شود، بنابراین ممکن است بخواهید کار خاصی انجام دهید تا به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید. در اینجا نکاتی وجود دارد که شما با مطالعه آن می توانید راههایی بهتر در جهت ابراز عشق به همسرتان را بیان کنید:

هر روز به او بگویید دوستش دارید. احساسات خود را نسبت به او نشان دهید. اجازه ندهید که ارتباط قلبتان هرگز محو نخواهد شود. احتمالا هزاران بار به او گفته اید “دوستت دارم”، اما آیا هنوز هم به همان اندازه معنادار است. اغلب به او یادآوری کنید که اکنون به همان اندازه عاشق هستید که برای اولین بار به او گفتید که دوستش دارید.

احوال او را جویا باشید. خودتان را در کارهایی که او در محل کار و خانه انجام می دهد مشارکت دهید. وقتی کسی را دوست دارید، به زندگی او علاقه مند می شوید. اگر چه شما متاهل هستید، هنوز چیزهایی برای یادگیری در مورد یکدیگر وجود دارد. در مورد سرگرمی های او پرس و جو کنید و جزئیات مربوط به کاری که او در محل کار انجام می دهد را دریافت کنید. از او چیزهایی مانند: “امروز سر کار چه کار کردی؟” “پروژه شما چگونه پیش می رود؟” “برنامه امشبتون چطور بود؟” “در حال حاضر روی چه چیزی کار می کنی؟” بپرسید.

هر روز زمانی را برای اینکه با او وقت بگذرانید اختصاص دهید. زمان با کیفیت به شما کمک می کند تا یک رابطه قوی داشته باشید. با در اولویت قرار دادنش، به او نشان خواهید داد که برای شما مهم است و باعث می‌شوید که او را دوست داشته باشید. این زمان را در طول روز برنامه ریزی کنید، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید زمان بیشتری را با او بگذرانید: در طول یک روز کاری با هم ناهار بخورید. به نوبت برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه بچه ها به رختخواب رفتند، نوازش کنید و شراب بنوشید. آخر هفته یک روز با هم به سینما بروید. اگر یکی از شما در حال مسافرت یا کار در خارج از شهر است، تماس تصویری برقرار کنید. گوشی خود را کنار بگذارید و روی او تمرکز کنید. تمام توجه خود را به او معطوف کنید تا ارتباط خود را عمیق تر کنید. این درست است که ارتباط با افراد برای شما نقش مهمی دارد اما در زمانی که به همسرتان اختصاص می دهید، تلفن شما می تواند حواس پرتی بزرگی باشد. اگر در حین تعامل با همسرتان با تلفن همراه خود مشغول باشید، ممکن است افکارتان درگیر مسائل دیگر شود و نتوانید کیفیت لازم را در رابطه با شوهرتان داشته باشید. زمانی را بدون تلفن اختصاص دهید تا واقعاً با او ارتباط برقرار کنید.

همچنین از او نیز بخواهید که گوشی خود را کنار بگذارد. ممکن است بگویید، “امیدوارم که بتوانیم در طول شام امشب تلفن هایمان را بی صدا کنیم تا بتوانیم روی مکالمه خود تمرکز کنیم” یا “به نظر شما می توانیم تلفن هایمان را برای یک ساعت خاموش کنیم تا بتوانیم در این مدت با یکدیگر باشیم؟ ”

ابراز عشق را چگونه انجام دهیم ؟ 

هر روز از همسرتان تعریف کنید. هر روز به او یادآوری کنید که او را خاص می دانید. به او بگویید خوش تیپ، با استعداد و شریک بزرگی است. وقتی از او تعریف و تمجید می کنید، مشخص کنید که چه چیزی در او را دوست دارید. می توان گفت: “تو خیلی خوش تیپ هستی.” “تو بامزه ترین کسی هستی که من میشناسم.” “من عاشق خنده هایت هستم.” “تو امروز خیلی جذاب به نظر میرسی.” ” من عاشق هوش و ذکاوت تو هستم.”

او را در حضور دیگران تحسین کنید. با تحسین او، اعتماد به نفسش را تقویت کنید. وقتی در جمع خانواده و دوستان هستید، همه چیز را در مورد دستاوردها و کمک های شریک زندگی خود به بازگو کنید. حتی اگر او نظرات شما را نادیده بگیرد، ویژگی های مثبت او را تبلیغ کنید. او قدردانی خواهد کرد که شما برای او به عنوان یک شریک بسیار ارزش قائل هستید. چیزی مثل این بگویید: همسرم خیلی سخت کار می کند اما با این وجود هنوز هم برای تربیت بچه ها وقت می گذارد. ” همسرم همیشه نسبت به من احساس مسئولیت می کند.”

برای او یادداشت های عاشقانه بگذارید. ابراز عشق با پیام های شیرین به او یادآوری می کند که چقدر دوستش دارید. یادداشت ها را در جاهایی قرار دهید که به راحتی بتواند آن را پیدا کند، مانند آینه حمام یا کیف کارش. می‌توانید یک پیام کوتاه روی یک یادداشت چسبناک بنویسید یا یک نامه عاشقانه طولانی‌تر پیش‌نویس کنید. او هر بار که یادداشتی بیابد، احساس می کند که او را گرامی می دارد. روی آینه حمام یک پست قرار دهید که روی آن نوشته شده است: «دوستت دارم، خوش تیپ.» یادداشتی در کیف او بگذارید که بنویسید: “شما بهترین هستید! روز خوبی داشته باشید.”  نامه کوتاهی را روی میز اتاق خواب قرار دهید که روی آن نوشته شده است: “من تو را خیلی دوست دارم. تو مرا بسیار خوشحال می کنی، و خوشحالم که می توانم بقیه عمرم را با تو بگذرانم. تو شیرین ترین فردی هستی که تا به حال دیده ام. ”  می توانید لطف خود را با رسیدگی کردن به یک از کارهایش در زمانی که بسیار سرش شلوغ است نشان دهید. به او کمک کنید تا زندگی برایش کمی آسان‌تر شود و زمان بیشتری برای استراحت داشته باشد. ممکن است سطل زباله را بیرون بگذارید، ظروف ها را بشویید یا برای او ناهار درست کنید. او از کمک شما قدردانی خواهد کرد و می داند که چقدر او را دوست دارید. همچنین می توانید با انجام کاری که او انجام دادنش را دوست ندارد، غافلگیرش کنید.

لطفا جهت دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره با شماره های ۰۹۰۱۰۱۳۴۶۸۴ و ۰۲۱۸۶۰۱۵۵۹۱ تماس حاصل فرمایید.